Jak polskie banki powinny zabiegać o klientów?

psav zdjęcie główneEkspert zwraca uwagę, że banki zaczęły jakiś czas temu unifikować swoją ofertę produktową, trudno jest więc konkurować tylko ceną lub konstrukcją produktu. Klienci mają możliwość otrzymania bardzo podobnych produktów i usług w wielu miejscach. – Mimo wielkiego samozadowolenia, banki mają jednak pole do poprawy w zakresie doświadczenia klienta – mówi Paprotny.PwC przeprowadził badanie na próbie 12 tys. klientów polskich banków. Co z niego wynika? – Jedna czwarta klientów codziennie zastanawia się nad zmianą swojej głównej relacji bankowej. Tyko co drugi klient byłby w stanie polecić swoją relację bankową najbliższemu członkowi rodziny. Idąc jeszcze dalej, tylko 20 proc. klientów wskazuje banki jako zaufanego partnera. Jest nad czym pracować – mówi nasz rozmówca. Zobacz całą rozmowę:psav video target